Warunki zakupu w sklepie internetowym mBazaar

Poniżej znajdziesz informację o wszystkich warunkach i regułach, które mają zastosowanie, gdy kupujesz w mBazaar.

Ceny
Ceny przedstawiamy w wartościach brutto (zawierają podatek VAT) lub netto, podane są w polskich złotych.

Dostępność
W przypadku złożenia zamówienia przed godziną 12:00 w dni robocze, przesyłki  dostarczane są zazwyczaj następnego dnia.

Są miejsca w kraju, do których nie docierają codziennie kurierzy, w tym wypadku czas realizacji zamówienia może być dłuższy.

Dla każdego zamówionego towaru, termin dostawy może się różnić. Sprawdź każdy produkt, by uzyskać informację o przybliżonym czasie dostawy. Standardowo czas oczekiwania jest podawany w dniach roboczych, w weekendy i święta wysyłki nie są realizowane.

Dostawa
Dostawa realizowana jest przez kuriera. Standardowo dostawy realizowane są do miejsca docelowego i wydawane po okazaniu dowodu osobistego i sprawdzeniu numeru przesyłki.

14 dni na odstąpienie od umowy
Oferujemy, zgodnie z przepisami dotyczącymi umów zawieranych na odległość, nawet 14 dni na odstąpienie od umowy zakupu towaru. Więcej informacji na temat prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość oraz obowiązujących wyłączeń znajduje się w naszym Regulaminie.

mBazaar nie sprzedaje produktów osobom nieletnim, dlatego powinieneś mieć co najmniej 18 lat, aby dokonać u nas zakupu.

Gwarancja

Wszystkie nowe produkty firmy Apple posiadają roczną ograniczoną gwarancję od wad materiałowych i produkcyjnych. Niniejsza gwarancja znajduje się w pudełku z urządzeniem firmy Apple. Aby uzyskać więcej informacji i szczegółowe warunki gwarancji na produkty firmy Apple, zajrzyj na stronę internetową firmy Apple.

Oprócz  jakiejkolwiek gwarancji firmy Apple, udzielamy standardowo jednomiesięcznej gwarancji na wszystkie produkty zakupione w mBazaar, niezależnie od ich stanu, pod warunkiem, że podczas zakupu nie widnieje inna informacja. Niniejsza gwarancja jest jak gwarancja Apple, obejmuje wady produkcyjne nie ujawnione w momencie zakupu. W każdym momencie objętym gwarancją zapewniamy produkt zamienny o porównywalnym standardzie, nie wypłacamy odszkodowań pieniężnych.

Za dodatkową opłatą, można wykupić polisę ubezpieczeniową. Jest to ubezpieczenie oferujące te same warunki  co oryginalna gwarancja, ale przez dłuższy okres czasu. Ingerencja fizyczna, zalanie lub zawilgocenie nie są objęte gwarancją. Ubezpieczenie nie obejmuje problemów związanych z oprogramowaniem.

Przy zakupie nowy produkt posiada 2 lata rękojmi zgodnie z prawem UE (za okazaniem dowodu zakupu).

Reklamacje

Widoczne uszkodzenia lub brakujące elementy przesyłki należy zgłaszać bezpośrednio do kuriera w momencie odbioru. Jeśli uszkodzenie nie jest widoczne na pierwszy rzut oka, prosimy o przesłanie reklamacji do mBazaar pisemnie, nie później niż 7 dni po otrzymaniu przesyłki.

Płatności dla Firm

Firmy mogą wybrać sposób płatności kartą lub fakturę przelewową.

Przy fakturze przelewowej stosujemy standardowe procedury sprawdzające przed wysyłką.

Płatności dla Klientów indywidualnych

Klienci indywidualni  mogą wybrać sposób płatności on-line kartą lub przelewem bankowym, lub za pobraniem przy odbiorze przesyłki.