Pytania i odpowiedzi

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Jak działa gwarancja na produkty?

– Udzielamy jedno-miesięcznej gwarancji dla wszystkich sprzedawanych przez nas produktów. Dla większości produktów można dokupić dodatkową gwarancję w momencie zakupu. Należy pamiętać, że gwarancja będzie Cię chronić jedynie przed błędami i wadami produkcyjnymi. Nie jest to ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadków. Możesz przeczytać więcej na ten temat przy każdym produkcie.

Jeśli kupię produkt, który okaże się być kradziony, co się wtedy stanie?

– Ponieważ nie da się wyeliminować nieuczciwych kontrahentów, liczymy się z tym, że w bardzo rzadkich przypadkach może okazać się, iż kupiony produkt jest kradziony. Wówczas skontaktuj się z nami niezwłocznie, a my wymienimy produktu na porównywalny. Współpracujemy z Policją i w razie konieczności dostarczymy im informacji na temat produktów, które kupiliśmy. Na wniosek Policji lub innego upoważnionego organu udzielamy wszelkich niezbędnych informacji. Nigdy nie udzielamy tych informacji osobom nieupoważnionym.

Dlaczego warto kupić na mBazaar, a nie na aukcji internetowej?

– Staramy się utrzymać atrakcyjną cenę, ale jesteśmy w pełni świadomi, że zdarza się czasem znaleźć super ofertę na aukcji. Niestety, często te oferty są zbyt piękne, aby mogły być prawdziwe. Wtedy pojawia się ryzyko zakupu kradzionych produktów. Nie istnieje coś takiego jak zakup w dobrej wierze, natomiast istnieje ryzyko konieczności szybkiego pozbycia się wymarzonego produktu, który został zakupiony na takiej „atrakcyjnej aukcji”, kiedy Policja zapuka do drzwi.

Gdy kupujesz produkt u nas, możesz mieć pewność, że robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić, że jest on w stanie, w jakim go oferujemy. Uruchamiamy oprogramowanie diagnostyczne firmy Apple na wszystkich naszych produktach i wykrywamy błędy, które nie mogą być widoczne podczas zwykłej inspekcji. Gdy mamy wątpliwości, prędzej wymienimy produkt na nowy, niż zaryzykujemy pojawienie się jakiegoś problemu.

Dlaczego nie można zapłacić kartą American Express oraz Diners?

– Po prostu uważamy, że kosztuje to więcej niż jest warte. W przyszłości możemy zdecydować, aby operować na tych kartach, ale póki co nie sądzimy, by było to potrzebne. W końcu musimy dbać o wszelkie koszty, by nie przekładać ich później na naszych klientów. Wszelkie informacje o obsługiwanych przez nas sposobach płatności znajdziesz tutaj.

Chciałbym sprzedawać Wasze produkty w moim sklepie internetowym, czy mogę?

– Prosimy o kontakt, powiedz nam więcej o swoim sklepie i sobie a zobaczymy, co możemy razem wymyślić.