Czy mogę mieć wpływ na cenę, gdy sprzedaję produkt?

Oczywiście, że tak!

Błędy i pomyłki

Wszelkie wady, które to my odkryjemy w procesie weryfikacji produktu zmniejszą jego wycenę. Jeśli Twój produkt posiada małe wgniecenie lub inne mankamenty, wyślij nam najpierw email ze zdjęciem i zapytaniem, co o tym sądzimy. Jeśli stwierdzimy, że produkt nadaje się do naprawy, korzystniej będzie zrobić to samemu w autoryzowanym serwisie. Wykorzystaj tę poradę i nie wysyłaj nam produktów, o których wiesz, że nie są w pełni sprawne (chyba że zaznaczysz to podczas wyceny).

Poza podobnym kosztem naprawy do tego, który trzeba ponieść w autoryzowanym warsztacie, obciążymy Cię dodatkowo naszymi kosztami administracyjnymi.

Przygotowanie produktu

Zachęcamy do wyczyszczenia i odpowiedniego przygotowania produktu przed wysłaniem go do nas, należy jednak pamiętać, aby przypadkowo nie uszkodzić go w trakcie tej czynności. Unikaj wody i innych płynów oraz przyrządów, które mogą zniszczyć lub trwale zarysować produktu.

Oryginalne akcesoria  i opakowanie

Kiedy odsprzedajemy Twój produkt, możemy dostać za niego wyższą cenę, jeśli produkt jest kompletny. Dążymy do tego, by dać naszym klientom to samo cudowne wrażenie, które towarzyszy zakupowi nowego produktu. Jeśli nie posiadasz oryginalnego opakowania, ładowarki lub innych akcesoriów z zestawu, wpłynie to negatywnie na zaproponowaną przez nas wycenę.

Nie podejmuj zbędnego ryzyka

Najistotniejsze kwestie związane ze zmianą wyceny już omówiliśmy. Jeśli wahasz się, czy coś może mieć wpływ na wycenę, prosimy o wcześniejszy kontakt z nami. Przesłanie produktu, który zostanie odrzucony przez centrum serwisowe, a następnie konieczność uiszczenia 100 zł opłaty manipulacyjnej nie jest miłą perspektywą. Nie jest to korzystne również dla nas, więc robimy wszystko, aby na co dzień uniknąć takich sytuacji.

Nie wahaj się z nami skontaktować, jeśli masz pytania.