Bezpieczna alternatywa

Co decyduje o tym, że to właśnie nam chcesz sprzedać swój produkt?

Wydaje nam się, że sam doskonale wiesz!

Bezpieczeństwo

Poczucie bezpieczeństwa jest podstawową potrzebą każdego z nas. Transakcje, podczas których brakuje poczucia bezpieczeństwa nigdy nie są dobrym rozwiązaniem.

Jesteśmy polską spółką. Gwarantuje to, że w każdej chwili możesz sprawdzić nas na wiele sposobów. Zgodnie z polskim prawem, informacja o nas musi być publiczna a strony internetowe takie, jak KRS dostarczają bezpłatnych informacji. Tutaj możesz sprawdzić, kto jest odpowiedzialny za działanie firmy.

Jako sprzedawca produktu, jesteś jego właścicielem do momentu, dopóki nie zapłacimy Ci za niego zgodnie z umową. Jeśli z jakiegoś powodu nie będziemy w stanie zrealizować płatności, staniemy się niewypłacalni lub w najgorszym razie zbankrutujemy zanim dostaniesz swoje pieniądze, to wciąż będziesz właścicielem produktu, mimo że może znajdować się fizycznie u nas.

Bezpieczeństwo to nie tylko kwestie finansowe. Zarobić na produkcie to kluczowa rzecz, ale ważne jest również, żeby produkt był właściwie traktowany podczas całego procesu. Współpracujemy wyłącznie z renomowanymi firmami kurierskimi (DHL Express), jako naszymi partnerami logistycznymi. Podczas korzystania z naszych usług, Twoja paczka jest standardowo ubezpieczona przez operatora do kwoty 5000 zł. Oczywiście, jesteś odpowiedzialny za to, by produkt był prawidłowo zapakowany, ponieważ do momentu dokonania przez nas płatności nadal jesteś jego właścicielem.

Gdy następnie produkt  trafi do naszego centrum serwisowego (Maclife), zostanie objęty troskliwą i fachową opieką. Technicy sprawdzą Twój produkt wizualnie i poprzez specjalistyczną procedurę diagnostyczną Apple. Następnie poinformują nas w jakim jest stanie. Na podstawie tej ekspertyzy zdecydujemy, czy konieczna jest weryfikacja pierwotnej wyceny, która została Ci zaproponowana. Zawsze staramy się działać tak, by nie musieć ponownie weryfikować naszych pierwotnych propozycji. Jeśli wszystko okaże się w porządku, zapłacimy Ci ustaloną kwotę bezpośrednio na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy, w przeciwnym razie skontaktujemy się z Tobą z propozycją zmienionej wyceny, abyś mógł ją rozważyć.

Zanim produkt zostanie sprzedany

Zanim odsprzedamy dany produkt, technik kasuje wszelkie zachowane ustawienia z dysku twardego. Oznacza to, że nie da się odzyskać informacji, które znajdowały się na komputerze. Jeśli jednak obawiasz się, że Twoje dane wrażliwe skończą w niepowołanych rękach, nie wahaj się wysłać swojego produktu bez twardego dysku, lub poprosić nas o profesjonalne zutylizowanie go, gdy tylko do nas dotrze. Możesz wybrać tę opcję podczas wypełniania ankiety o stanie produktu. Jeśli tak uczyniłeś, dysk zostanie wymontowany i zniszczony w dniu dostarczenia produktu do naszego centrum serwisowego.

Wycena

Nasz mechanizm wyceny sprzętu pozwala nie tylko na pełną identyfikację produktu, ale uwzględnia również setki parametrów przed podaniem finalnej wyceny. Naszym celem jest to, żeby każda transakcja pozwalała na dalszą odsprzedaż urządzenia z rozsądną marżą. Musimy również generować dochód, który pozwoli nam, jako firmie, działać dalej. Jest oczywistym, że są strony takie, jak Allegro lub inne, gdzie transakcja jest dokonywane bezpośrednio pomiędzy sprzedającym i kupującym, co może skutkować relatywnie wyższą ceną. Zachęcamy byś je wypróbował, o ile poczujesz się tam bezpiecznie i jesteś gotowy czekać, zanim produkt znajdzie swojego nabywcę. Należy pamiętać, że sprzedając urządzenie na aukcji, i tak zawsze zapłacisz prowizję od wartości transakcji, natomiast u nas dostaniesz pierwotną wycenę, i o ile informacje podane przez Ciebie na początku będą prawidłowe, dokładnie tyle dostaniesz – co do grosza!

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, nie wahaj się z nami skontaktować i przeczytaj nasz poradnik dla sprzedających!